blog

CuraLife — Viata Sanatoasa

Cum scădem nivelul ridicat al glicemiei?

Cum scădem nivelul ridicat al glicemiei?

Atunci când glicemia depășește valoarea normală din sânge ne afectează starea de bine: -apar dureri de cap, oboseală, vedere încețoșată, senzație de sete permanentă si urinări frecvente.

Iată câteva metode simple pe care le puteți aplica si este bine sa le aveți la îndemână...


🔥Sindromul BURNOUT🔥 și Diabetul

🔥Sindromul BURNOUT🔥 și Diabetul

Burnout-ul este o afectiune complexa. Daca pana nu demult termenul se referea doar la riscurile extreme cărora le făceau fata profesioniștii din domeniul sănătății, ofițerii de politie, pompierii si cei care se ocupă de traume si servicii umane, astăzi, burnout-ul cuprinde si alte categorii de persoane, si mai mult decat atat, sunt semnalate tot mai multe cazuri in randul copiilor, sunt cuprinse persoanele cu afectiuni grave cronice și îngrijitorilor lor. Aceasta stare de epuizare fizica si psihica care apare tot mai des in zilele noastre moderne, la persoanele cu o responsabilitate mare. Scade performanta la locul de muncă si afectează relațiile cu cei din jur.

Sarea și DIABETUL

Sarea și DIABETUL

În urma studiilor, cercetătorii confirmă influența sării din alimentație asupra creșterii glicemiei, Într-un studiu recent israelian s-a evidentiat ca, conținutul de sare era al patrulea element care influenta cresterea glicemiei, după conținutul de zahăr din mâncare, boala diabetică și ora meselor de peste zi (glicemia marindu-se mai mult după cina).

Cum gestionăm DIABETUL de sărbători?

Cum gestionăm DIABETUL de sărbători?

Sărbătorile pascale sunt bine cunoscute pentru mâncărurile specifice. Acestea includ, cozonaci, sarmale, friptura de miel, drob, placinte cu branza, salate beuf, si alte bunataturi.
Savurarea alimentelor specifice sarbatorilor reprezinta o provocare pentru persoanele cu DIABET si nu numai.

DIETA PALEO

DIETA PALEO

Dieta Paleo este definită de cercetătorul în sănătate Loren Cordain. El presupune că oamenii au fost proiectați genetic și evolutiv pentru a mânca alimente disponibile în timpul erei paleolitice. Cercetatorul afirmă că, dieta bazată pe agricultură, care s-a dezvoltat doar în ultimii 10.000 de ani și dieta cu alimente procesate și bazată pe substanțe chimice, ce mentin mancarea pe rafturile magazinelor mai mult timp, din ultimi zeci de ani, este daunatoare sanatatii și deci de evitat.