blog

CuraLife — Diabet De Tip 2

DIETA PALEO

DIETA PALEO

Dieta Paleo este definită de cercetătorul în sănătate Loren Cordain. El presupune că oamenii au fost proiectați genetic și evolutiv pentru a mânca alimente disponibile în timpul erei paleolitice. Cercetatorul afirmă că, dieta bazată pe agricultură, care s-a dezvoltat doar în ultimii 10.000 de ani și dieta cu alimente procesate și bazată pe substanțe chimice, ce mentin mancarea pe rafturile magazinelor mai mult timp, din ultimi zeci de ani, este daunatoare sanatatii și deci de evitat.
 

DIETA -DIABET- DULCIURI.

DIETA -DIABET- DULCIURI.

Cum să-mi satisfac pofta de dulce ca diabetic?
Diabetul este o boală pe termen lung în care nivelul glicemiei unui pacient crește la niveluri periculos de ridicate. Pacienții cu diabet zaharat trebuie de obicei să urmărească cu atenție alimentația lor. Cu toate acestea, integrarea dulciurilor din când în când într-o dietă echilibrată ar putea fi ok în cazul în care urmați reguli simple. Este un mit comun că ar trebui să eviți complet dulciurile în schimb poți urma câțiva pași simpli și să te răsfeți din când în când vinovăția și fără riscuri.

Gastropareza diabetica

Gastropareza diabetica

Majoritatea pacientilor care sufera de gastropareza gastrica, au DIABET de cel putin 10 ani, care a determinat deja si instalarea altor complicatii. In gastropareza, stomacul nu isi poate indeplini functia de golire eficienta a alimentelor ingurgitate.
In mod normal stomacul se contracta pentru a mobiliza alimentele spre duoden. Aceste miscari peristaltice gastrice sunt coordonate de catre nervul vag.  


Cozonac dietetic pentru Paste

Cozonac dietetic pentru Paste

De obicei cozonacul reprezinta un desert in sine si multa lume si-l doreste foarte dulce. Este o prajitura traditionala romaneasca servita in zilele de sarbatoare..

Avand in vedere ca urmeaza o perioada de sarbatoare si dorim sa gustam fara sa ridicam la cer nivelul glicemiei va prezentam o rețeta de cozonac cu îndulcitor din ștevie și crema de cacaoa tartinabila fără zahăr.


Mersul pe jos este benefic pentru sanatatea ta

Mersul pe jos este benefic pentru sanatatea ta

Ceva simplu cum este mersul pe jos timp de 30 de minute, in ritm alert, în fiecare zi sau în cele mai multe zile din săptămâna, vă va ajuta să aveți  o viață mai sănătoasă.

Mersul pe jos este o activitate fizică cu impact redus, care poate fi introdusă cu ușurință în rutina de zi cu zi, poate fi făcută în orice moment al zilei și în ritmul ales de dumneavoastră.