blog

CuraLife — Somn Regulat

Ce exerciții fizice să alegi pentru a crește energia, starea de bine și a învinge oboseala?

Ce exerciții fizice să alegi pentru a crește energia, starea de bine și a învinge oboseala?

Condiția fizică și sănătatea generală se imbunatatesc odată ce incepeti sa integrati un program regulat de exerciții fizice . Exercițiile fizice îmbunătățesc capacitatea organismului de a circula oxigenul și promovează sănătatea cardiovasculă. Acest lucru stimulează imediat energia si te vei simți și mai puțin obosit în timp, pe măsură ce condiția ta fizică se îmbunătățește. Când ești sănătos din punct de vedere fizic, treburile de zi cu zi devin mai simple și mai puțin obositoare.

10 beneficii ale fructului KIWI

10 beneficii ale fructului KIWI

Principalul antioxidant solubil în apă este vitamina C, care abundă în fructul de kiwi. Astfel devine un adevărat adjuvant nutriţional în anumite patologii, precum diabetul.

Gimnastica aerobica in apă

Gimnastica aerobica in apă

Mișcarea în apă este una dintre cele mai terapeutice activități. Gimnastica în apă poate părea a fi destinată persoanelor în vârstă, însă cu siguranță nu mai este cazul în zilele noastre! Acest tip de sport a devenit foarte popular, iar, mai nou, multe cluburi de fitness care au o piscină oferă acest tip de exercițiu.

Tulburarile de somn și DIABETUL 🛌🥱

Tulburarile de somn și DIABETUL 🛌🥱

Simptomele legate de diabet și oscilațiile valorilor glicemiei pot cauza tulburări de somn, coșmaruri, somn întrerupt și chiar insomnie.

Valorile glicemice prea mici sau prea mari pot cauza probleme înainte de culcare, cum ar fi dureri de cap, sete sau stres și tulburări precum coșmaruri, transpirație sau mersul frecvent la baie.

Îmbunătățirea somnului dvs. poate reduce simptomele negative ale diabetului și vă poate îmbunătăți sănătatea generală.