blog

CuraLife — Legume

ALIMENTE SUPER-SĂNĂTOASE PE CARE SĂ LE MĂNÂNCI MĂCAR O DATĂ PE SĂPTĂMÂNĂ

ALIMENTE SUPER-SĂNĂTOASE PE CARE SĂ LE MĂNÂNCI MĂCAR O DATĂ PE SĂPTĂMÂNĂ

Alegerea alimentelor corecte poate reduce simptomele bolii și preveni agravarea lor sau complicațiile asociate DIABETULUI. Cei de la „Medical News Today” au alcătuit un top al alimentelor care trebuie să facă parte din dieta unui diabetic
Legumele și fructele sunt componente esențiale ale alimentației noastre. Practic, au numai avantaje, de la conținutul ridicat în antioxidanți, fibre, minerale și vitamine, la nivelul scăzut de calorii.

Năutul ajuta la menținerea unui nivel normal al glicemiei.

Năutul ajuta la menținerea unui nivel normal al glicemiei.

Năutul este o leguminoasă bogată în proteine și fibre. Studiile au arătat că fibrele din boabele de năut ajută la reglarea grăsimilor din sânge, și inclusiv la scăderea colesterolului LDL și total și a trigliceridelor.

Sfaturi practice și sănătoase pentru a reduce pofta de zahăr și carbohidrați

Sfaturi practice și sănătoase pentru a reduce pofta de zahăr și carbohidrați

Salatele combinate sunt un excelent fel de mâncare când vă încearcă pofta de ceva dulce. 

Secretul  salatelor gustoase stă în sosul pe care îl adăugați!

Verdețurile sunt importante si bogate în nutrienți iar sosurile făcute in casă sunt o opțiune ușoară si gustoasa pentru o alimentație sănătoasă, deoarece dacă le aveți gata preparate în frigider, este la îndemână să le adăugați peste un bol de verdeață cu legumele preferate.


ALIMENTELE BOGATE IN FIBRE și DIABETUL DE TIP 2

ALIMENTELE BOGATE IN FIBRE și DIABETUL DE TIP 2

Dieta este un factor esențial în cadrul tratamentului DIABETULUI DE TIP 2, de aceea medicii oferă indicații specifice despre ceea ce ar trebui să consume în fiecare zi diabeticii. In linii mari, diabeticii ar trebui să respecte un regim alimentar sărac în grăsimi, sare și zahăr, dar bogat în fibre provenite în mare parte din legume și fructe.


Dieta vegană- îi ajută pe diabetici să țină boala sub control?

Dieta vegană- îi ajută pe diabetici să țină boala sub control?

Un regim alimentar bazat pe alimente vegetale, pe alimente integrale include în general leguminoase, cereale integrale, fructe, legume și nuci, iar toate acestea sunt bogate în fibre. Sunt cercetari stiintifice care au demonstrat că toate aceste alimente sănătoase protejează organismul împotriva diabetului.
Cerealele integrale, inclusiv pâinea din grâu integral, cerealele pentru micul dejun, care sunt obținute din boabe întregi, nedecorticate și orezul brun au fost asociate cu un risc redus de a dezvolta Diabet. 🍏🥦🫐🍅🌽🍊🥬🫑🥒🥕