blog

CuraLife — Legume

🥒Beneficii ale apei cu castraveți: o modalitate sănătoasă de a rămâne hidratat!

🥒Beneficii ale apei cu castraveți: o modalitate sănătoasă de a rămâne hidratat!

De multe ori confundăm setea cu  foamea. Adăugarea unor felii de castravete in sticla de apa, zilnic, pe care să o consumați  în special între mese, vă va ajuta să vă simți mai satui mai mult timp și să reducă gustările datorate setei si nu datorate foamei.

Cruzi, murați sau sub formă de suc, vă vor tăia pofta de mâncare, vă vor hidrata și vor încuraja activitatea metabolică de ardere a grăsimilor.


🥗🍚🥢SALATĂ THAILANDEZĂ cu conopidă.

🥗🍚🥢SALATĂ THAILANDEZĂ cu conopidă.

Iată o rețetă nouă, sățioasă cu un conținut scăzut de carbohidrați în care înlocuim orezul cu conopidă pentru ca care are același gust și textură ca orezul dar este mult mai săracă în carbohidrați și nu afectează nivelul glicemiei după masă.
🥗Salata thailandeza cu conopidă, morcov și sos cremă de avocado vă va uimi cu textura si gustul delicios, iar conceptul concept de „orez de conopidă, dar va deveni în curând o mâncare preferată!

ALIMENTE SUPER-SĂNĂTOASE PE CARE SĂ LE MĂNÂNCI MĂCAR O DATĂ PE SĂPTĂMÂNĂ

ALIMENTE SUPER-SĂNĂTOASE PE CARE SĂ LE MĂNÂNCI MĂCAR O DATĂ PE SĂPTĂMÂNĂ

Alegerea alimentelor corecte poate reduce simptomele bolii și preveni agravarea lor sau complicațiile asociate DIABETULUI. Cei de la „Medical News Today” au alcătuit un top al alimentelor care trebuie să facă parte din dieta unui diabetic
Legumele și fructele sunt componente esențiale ale alimentației noastre. Practic, au numai avantaje, de la conținutul ridicat în antioxidanți, fibre, minerale și vitamine, la nivelul scăzut de calorii.

Năutul ajuta la menținerea unui nivel normal al glicemiei.

Năutul ajuta la menținerea unui nivel normal al glicemiei.

Năutul este o leguminoasă bogată în proteine și fibre. Studiile au arătat că fibrele din boabele de năut ajută la reglarea grăsimilor din sânge, și inclusiv la scăderea colesterolului LDL și total și a trigliceridelor.

Sfaturi practice și sănătoase pentru a reduce pofta de zahăr și carbohidrați

Sfaturi practice și sănătoase pentru a reduce pofta de zahăr și carbohidrați

Salatele combinate sunt un excelent fel de mâncare când vă încearcă pofta de ceva dulce. 

Secretul  salatelor gustoase stă în sosul pe care îl adăugați!

Verdețurile sunt importante si bogate în nutrienți iar sosurile făcute in casă sunt o opțiune ușoară si gustoasa pentru o alimentație sănătoasă, deoarece dacă le aveți gata preparate în frigider, este la îndemână să le adăugați peste un bol de verdeață cu legumele preferate.