blog

CuraLife — cura tips

🥒Beneficii ale apei cu castraveți: o modalitate sănătoasă de a rămâne hidratat!

🥒Beneficii ale apei cu castraveți: o modalitate sănătoasă de a rămâne hidratat!

De multe ori confundăm setea cu  foamea. Adăugarea unor felii de castravete in sticla de apa, zilnic, pe care să o consumați  în special între mese, vă va ajuta să vă simți mai satui mai mult timp și să reducă gustările datorate setei si nu datorate foamei.

Cruzi, murați sau sub formă de suc, vă vor tăia pofta de mâncare, vă vor hidrata și vor încuraja activitatea metabolică de ardere a grăsimilor.


🤸🏻‍♂️☀️Îmbunătățiți-vă rutina de dimineață pentru a scădea nivelul de stres din timpul zilei

🤸🏻‍♂️☀️Îmbunătățiți-vă rutina de dimineață pentru a scădea nivelul de stres din timpul zilei

Orele (minutele) înainte de a ajunge la serviciu contează la fel de mult ca și orele petrecute la sau după muncă. Poate chiar mai mult, deoarece este un fapt binecunoscut că mulți oameni de succes se mândresc cu o rutină productivă de dimineață.
Scopul creării unei rutine perfecte de dimineață NU este să adaugi mai multe la lista ta de lucruri de făcut.

Tarta de conopida cu carne de vita tocata

Tarta de conopida cu carne de vita tocata

Aceasta rețeta delicioasa combină perfect texturi si arome. După ce o veti incerca sigur va fi prezenta deseori in meniul dumneavoastra. Foarte usor de realizat cu ingrediente la indemana oricui.

🍦🍫Inghețată de ciocolată făcută în casă pentru diabetici

🍦🍫Inghețată de ciocolată făcută în casă pentru diabetici

Atâta timp cât mentineti o dietă sănătoasă echilibrată, cu o varietate de legume, fructe, proteine ​​slabe și cereale integrale asociate cu exerciții fizice zilnice, un desert de ciocolata nu afectează negativ sănatatea.

🍦🍫Înghețata de ciocolată este cea mai sănătoasă atunci când este făcută în casă și are un conținut scăzut de carbohidrați.


🔴MENOPAUZA - o provocare pentru femeile cu DIABET🔴

🔴MENOPAUZA - o provocare pentru femeile cu DIABET🔴

Pentru femeile cu diabet zaharat, ciclul menstrual lunar poate aduce, pe langa schimbari ale starii de dispozitie, balonare, oboseala, rezistenta crescuta la insulina si pofte alimentare variate (de exemplu, pentru ciocolata sau snackuri sarate).