blog

CuraLife — Comunitate

TIPURI DE ACTIVITĂȚI FIZICE RECOMANDATE DIABETULUI DE TIP2

TIPURI DE ACTIVITĂȚI FIZICE RECOMANDATE DIABETULUI DE TIP2

Mișcarea regulată este o parte esențială în gestionarea DIABETULUI, alături de planificarea unei alimentatii echilibrate, de administrarea corectă a medicației care v-a fost prescrisă de medic și de gestionarea stresului.

Mișcarea fizică duce la scăderea glicemiei pe termen scurt, iar dacă practicați regulat o activitate fizică, va scădea si nivelul HEMOGLOBINEI GLICATE  (A1C).


Ce exerciții fizice să alegi pentru a crește energia, starea de bine și a învinge oboseala?

Ce exerciții fizice să alegi pentru a crește energia, starea de bine și a învinge oboseala?

Condiția fizică și sănătatea generală se imbunatatesc odată ce incepeti sa integrati un program regulat de exerciții fizice . Exercițiile fizice îmbunătățesc capacitatea organismului de a circula oxigenul și promovează sănătatea cardiovasculă. Acest lucru stimulează imediat energia si te vei simți și mai puțin obosit în timp, pe măsură ce condiția ta fizică se îmbunătățește. Când ești sănătos din punct de vedere fizic, treburile de zi cu zi devin mai simple și mai puțin obositoare.

Concediul și starea de sănătate

Concediul și starea de sănătate

Stresul  provocat la locul de munca se poate prezenta sub forme diferite, cu efecte diferite asupra corpului uman.

Vacanțele îi ajută pe oameni să petreacă timp de calitate cu familia și prietenii lor și, de asemenea, ajută la sănătatea lor mentală. Vacanțele duc și la o creștere a turismului, ceea ce asigură o economie funcțională. Nu mai amânați să plănuiți când ar trebui să vă luați câteva zile libere.

 


Senzația de foame poate avea următoarele cauze:

Senzația de foame poate avea următoarele cauze:

Foamea persistentă poate fi uneori un simptom al Diabetului zaharat ca urmare a nivelului crescut de zahăr în sânge. Simptome frecvent asociate diabetului sunt setea excesivă, scăderea în greutate şi oboseala.

Cum să-ți atingi obiectivele și să nu te mai simți copleșit.

Cum să-ți atingi obiectivele și să nu te mai simți copleșit.

Cum să te menții motivat? Ce pași să urmezi pentru ați face obiectivele realizabile? Posibil să îți sune cumva cunoscut… Nu renunța! Există metode de a scăpa de sentimentul neplăcut de a fi copleșit de obiective. Citește despre pașii pe care trebuie sa ii urmezi pt ați atinge obiectivul foarte ușor.